niedziela, 12 sierpnia 2012

ajm stil alajf

Powrót do żywych. Siedząc z psem na kolanach, papierosem w jednej, i kubkiem kawy w drugiej ręce zastanawiam się co to właściwie się wydarzyło [nie nie palę, ba nie mam nawet tego papierosa, ale pomyślałem że będzie to wyglądać dużo lepiej - wszak każdy orze jak może.] Cóż nadszedł czas by po dość długiej nieobecności powrócić do rzeczywistości. Jestem dorosły co prawda nie daje mi to uprawnień by biegać nago po ulicy ale ogarniam się. Ogólnie dochodzę do smutnego wniosku ze dorosłość ssie.

Parę zmian w życiu Pana R. zaszło, się okaże czy na lepsze. 

1. Usamodzielniłem się! - czekam na gratulacje. Żółto-szare ściany troszkę mnie przerażają ale powoli oswajam się - bywało gorzej - po różu połączonym z bielą nic nie jest mi straszne. Niestety przeprowadzki to okropna sprawa. Dużo zachodu, bieganiny i tego typu pierdół. (Dziękuję tym wspaniałym osobą które odezwały się na mój apel o poszukiwanie ekipy do przeprowadzki i wielkie dzięki za wniesienie biurka na 3 piętro.) Dalej nie wiem jak obsługiwać kuchenkę indukcyjną, mikrofalówka zawsze wskazuje godzinę zero a sąsiedzi mają dziecko. Najgorsze jest to że nie do końca wiem jak wnieść moje buty i ciuchy - no ale spokojnie problem odwleczony w czasie nie istnieje. Stwierdzam że chyba mam za dużo ubrań.

2. Wolna dupa ze mnie. CV wraz ze zdjęciem i pudełkiem czekoladek proszę wysyłać do mnie.

3. Czy ktoś może ma pomysł jak rozwiązać umowę o internet z Orange? To się tylko wydaje takie proste - problematyczne jest to że tej umowy nie mam podpisanej. 

4. I już kończąc. Drodzy moi kochani chyba się starzeję, a na starość mój lotny umysł ulega przytępieniu. Cięte i niezwykle trafne riposty coraz trudniej się wymyślają. A ich poziom pozostawia wiele do życzenia Ergo cieszmy się młodością tak szybko mija. Dokonując parafrazy - Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiadomo czy zdążysz zjeść je do końca.

wrócę tu. wkrótce.



2 komentarze:

  1. Jej... Wieki mnie tu nie było, ale już nadrobione.
    Na jaki adres to cv i czekoladki wysyłać? :P

    OdpowiedzUsuń