piątek, 26 sierpnia 2011

Wstyd i moda

Nawiązując do poprzedniego postu poruszę dzisiaj temat tego czego się wstydzimy. Uwielbienie musicali bywa (nie wiedzieć czemu) wstydliwym tematem. Ale niekoniecznie o tym będzie.

Od pewnego czasu noszę się z zamiarem kupienia sobie kamizelki [musi spełniać dwa podstawowe warunki - ma być czarna i w moim rozmiarze, posiadam bowiem trochę (niewiele, ale jednak) godności i nie będę próbował wcisnąć się w ciuch za mały o 2 numery.

A więc w związku z tym że postawiłem sobie taki cel, postanowiłem przejść do jego realizacji. Głupi jestem, bo stwierdziłem że nie będzie to stanowić problemu. Wrocław to wielkie miasto, wiele sklepów, galerii handlowych to i kamizelek musi być wiele - ot prosta męska logika. Nic bardziej mylnego. Albo wszyscy faceci noszą czarne kamizelki albo takich nie produkują.
Za to miałem jedyną okazję przekonać się że do męskiej odzieży zaliczyć należy:

- różowe kamizelki
- kamizelki z cekinami
- dziergane kamizelki
- kamizelki z recyklingu tudzież materiałów biodegradowalnych

W tej ostatniej w trosce o matkę naturę pragnę być pochowany, Ale póki co noszenie wyżej wymienionych propozycji trochę mnie onieśmiela. Co tu dużo mówić czułbym się zawstydzony idąc ulicą w kamizelce z cekinów.

Moda męska obecnie wystawia osobników męskiego rodzaju na liczne próby. Dawniej było dużo prościej niebieskie jeansy, koszula i heja. A teraz? spodnie z podwiniętymi nogawkami kolor "orange walący po oczach" seledynowa koszula połączona z lila róż sweter w serek z rękawami 3/4 mokasyny i szaliczek satynowy tudzież apaszka z motywem ludycznym, najlepiej jeleń na rykowisku  krakowskimi koralami

To może hipokryzja bo sam zawsze mam kolorowe ubranie ale jest to dziełem przypadku a nie przemyślnej mody - po prostu zakładam to co mam wyprane, wyprasowane i jest wygodne, a że czasami się gryzie? No cóż moda nie zna ograniczeń, może właśnie powstał nowy trend w który akurat się wpisuje.

Przechodząc do meritum i właściwie kończąc wypowiedź: Moda sprawia ze czasami musimy się wstydzić tego jak wyglądami i tu pojawia się mój postulat. A chodźcie damy sobie spokój z modą zaczniemy kolekcjonować znaczki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz